new years eve in London - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van YFR - WaarBenJij.nu new years eve in London - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van YFR - WaarBenJij.nu

new years eve in London

Door: Yvette

Blijf op de hoogte en volg YFR

01 Januari 2007 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Ik kan me vervelender locaties bedenken om het nieuwe jaar in te luiden. Rozzi en Lee ontvangen me weer met open armen. Rozan en ik hebben eerst een volle dag 'shop till you drop'uitgevoerd en dat betekent nogal wat in Londen. Ik was compleet gevloerd toen we eenmaal in de pub aankwamen alwaar Lee en Rozzi al een flesje wijn hadden besteld. The famous Cock is het vaste afspreekpunt en wonder boven wonder weet ik het nog te vinden ook, lang leve the tube! Goed begin is het halve werk. 's Avonds eten bij een of andere bekende Turk. Wij hadden er nog nooit van gehoord maar het eten was prima.

De volgende dag lekker slenteren door Londen (mét de Oyster card!!) en 's avonds met z'n vijven naar een Vietnamees want ik moet natuurlijk wel m'n verslaving inzake de summer rolls in stand houden ;-) Rozzi moet helaas afhaken, hij is ziek en viert oud en nieuw dus in z'n bed.

Bij de Vietnamees zorgen we voor een goede voorraad BYO wine en de sfeer zit er al goed in. Uiteindelijk eindigen we in een kroeg ergens op een hoek: veel lol, weinig vuurwerk en een uurtje eerder nieuwjaar dan in Nederland.

(tekst nog afmaken)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

YFR

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 97385

Voorgaande reizen:

08 Augustus 2000 - 30 November -0001

Happy travels everywhere...

Landen bezocht: