egypte: scuba dive!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van YFR - WaarBenJij.nu egypte: scuba dive!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van YFR - WaarBenJij.nu

egypte: scuba dive!!

Door: Yvette

Blijf op de hoogte en volg YFR

08 Augustus 2006 | Nederland, Amsterdam

aug 2005

Eindelijk, eindelijk.. M'n duikbrevet gehaald. Werd wel eens tijd. En natuurlijk zeg ik nu: ik had het veel eerder moeten doen! Wat is dat gaaf zeg!
Ik heb 8 volle dagen op, onder of rondom water vertoefd, de 1e twee dagen in het zwembad (beduidend minder interessant maar ja, het moet..) en daarna in the amazing Red Sea. Geweldig! Naast mooie nemo visjes en spannende haaien bekijken ook vooral veel lol gehad. Kortom, weer een verslaving erbij.. Wél een beetje jammer dat ik m'n weddenschap heb verloren, want.. geen schildpad gezien. Kostte me een biertje of wat in de bar!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

YFR

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 97388

Voorgaande reizen:

08 Augustus 2000 - 30 November -0001

Happy travels everywhere...

Landen bezocht: